Birlikteforum

Enes'in Yeri...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mendakka5

  • ******
  • 5.847
  • Cinsiyet: Bay
  • KİM SÖYLERSE KENDİNE SÖYLER !
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #13 : 27 Ekim 2010, 20:43:04 »
Fark Akademi

ilk yazıya üzülmedim ya buna hiç üzülmem
nasılsa hatırlamıyorum :D
ama komik bir anıydı
bir komik anım daha var onu anlatayım babam üzülsün :D

ben halamla armutluya gittim tatil için bir kaç hafta falan kaldık orada
sonra deniz otobüsüyle istanbula döndük
indik işte karşılamaya babam ve her zaman aramın iyi olduğu dayım gelmiş
babam dizlerinin üzerine çöktü kollarını açtı sarılayım diye
ben de koşmaya başladım
ama ...
gerisini babam anlatsın :D
evet ya...
ilk kez evden dışarı çıkmış hadi karşılayalım dedik başımıza gelene bak..
hayır bu dayısı yerkürenin en üç kağıtçı adamı..
en çokta ona yanarım,,,

Çevrimdışı elekci

  • *****
  • 2.872
  • ...BİRLİKTEFORUM BAĞIMLILIK YAPAR...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #14 : 27 Ekim 2010, 20:47:19 »
evet ya...
ilk kez evden dışarı çıkmış hadi karşılayalım dedik başımıza gelene bak..
hayır bu dayısı yerkürenin en üç kağıtçı adamı..
en çokta ona yanarım,,,

Münir Özkul'la Şener Şen'in bir filmi vardı ismi aklımda değil ama Münir Özkul hep "Atma Ziya" derdi.. :)
Ama çocukları hep Ziya'yı dinlerdi..Attığı palavralara gülerlerdi..
Bir an mendakka abi dayıyı kötüleyince aklıma filmdeki replik geldi.. :)

"Ekmek su aş bulmak gecikebilir,
Temele taş bulmak gecikebilir,
Devlete baş bulmak gecikebilir,
Adalet gecikmez tez verilmeli!"

Çevrimdışı mendakka5

  • ******
  • 5.847
  • Cinsiyet: Bay
  • KİM SÖYLERSE KENDİNE SÖYLER !
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #15 : 27 Ekim 2010, 22:58:47 »
enes daha 6 aylık falan..
işten gelmişim pek adetim değil ama kucağıma almışım.
bir ara anasına al şunu dedim ve uzattım..
veee bıraktım şak diye yere düştü...
o yüzden dayısına koşmuştur :)

Çevrimdışı elekci

  • *****
  • 2.872
  • ...BİRLİKTEFORUM BAĞIMLILIK YAPAR...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #16 : 27 Ekim 2010, 23:02:05 »
Çocuğun küçüklüğü aklına geliyor demek ki .. :)

Ayrıca abi çok adetinde değilmiş kucaklaşmak.. Bilerek yaklaşmıyor çocuk..Akıllı insanın hali başka..kimin abisi yaa (Akıllı kankamın :) )
« Son Düzenleme: 27 Ekim 2010, 23:02:39 Gönderen: elekci »

"Ekmek su aş bulmak gecikebilir,
Temele taş bulmak gecikebilir,
Devlete baş bulmak gecikebilir,
Adalet gecikmez tez verilmeli!"

Çevrimdışı enessubasi4

  • *****
  • 2.790
  • Cinsiyet: Bay
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #17 : 27 Ekim 2010, 23:38:01 »
ya dayımın çok üstüne gidiyorsunuz
o benim ilk patronum ve hayat tarzı da çok ironik
o yüzden seviyorum dayımı  8)


Çevrimdışı beria

  • *****
  • 1.580
  • Cinsiyet: Bayan
  • kader; terapide efsunlu kavram...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #18 : 28 Ekim 2010, 11:09:27 »
enes daha 6 aylık falan..
işten gelmişim pek adetim değil ama kucağıma almışım.
bir ara anasına al şunu dedim ve uzattım..
veee bıraktım şak diye yere düştü...
o yüzden dayısına koşmuştur :)

 hahahahahha hahahahahha hahahahahha
enes iyi misin...
az çekmemiş çocuk...
eeeee insan denek olunca tabi,ilk çocukların kaderi...
hadd bildirmek değil, haddimi bilmektir amacım...

Çevrimdışı beria

  • *****
  • 1.580
  • Cinsiyet: Bayan
  • kader; terapide efsunlu kavram...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #19 : 28 Ekim 2010, 11:10:22 »
ya sahi elnur abla neden görünmüyo...
enes annen evde mi... :)
« Son Düzenleme: 28 Ekim 2010, 11:10:44 Gönderen: beria »
hadd bildirmek değil, haddimi bilmektir amacım...

Çevrimdışı enessubasi4

  • *****
  • 2.790
  • Cinsiyet: Bay
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #20 : 28 Ekim 2010, 11:26:29 »
evdee :D

Çevrimdışı elekci

  • *****
  • 2.872
  • ...BİRLİKTEFORUM BAĞIMLILIK YAPAR...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #21 : 28 Ekim 2010, 11:43:55 »
"Evdeyse bi telefona çağırsana birşey söylicem" der gibi oldu bu konuşma.. :)

"Ekmek su aş bulmak gecikebilir,
Temele taş bulmak gecikebilir,
Devlete baş bulmak gecikebilir,
Adalet gecikmez tez verilmeli!"

Çevrimdışı beria

  • *****
  • 1.580
  • Cinsiyet: Bayan
  • kader; terapide efsunlu kavram...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #22 : 28 Ekim 2010, 12:14:17 »
evdee :D

İŞİ YOKSA BİZE GELSİN DİİCEDİM...
pardon mirza büyüklemiş harfleri,
çay yaptım da...


ara sıra uğrasın diicem ay...
ablasız, gariban kaldık...
hadd bildirmek değil, haddimi bilmektir amacım...

Çevrimdışı enessubasi4

  • *****
  • 2.790
  • Cinsiyet: Bay
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #23 : 28 Ekim 2010, 18:41:10 »
elekcinin kankası ona bilgisayar cezası verdi oturamıyor o yüzden :D

Çevrimdışı elekci

  • *****
  • 2.872
  • ...BİRLİKTEFORUM BAĞIMLILIK YAPAR...
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #24 : 28 Ekim 2010, 18:43:51 »
Kankama bak yaaa..Selamımı söyleyin Elnur ablamızı serbest bıraksın yaa.. :)

Bu çiçekler kankama.. '^^cicek '^^cicek '^^cicek

"Ekmek su aş bulmak gecikebilir,
Temele taş bulmak gecikebilir,
Devlete baş bulmak gecikebilir,
Adalet gecikmez tez verilmeli!"

Çevrimdışı enessubasi4

  • *****
  • 2.790
  • Cinsiyet: Bay
Enes'in Yeri...
« Yanıtla #25 : 28 Ekim 2010, 18:44:46 »
 ^^yuppi olur öylerim